If you like music, i'll be your song.

Jag har ex antal blåmärken och sår från helgen.
Jag vet hur såren kom till men jag har inget minne
av det andra men full, det var jag. Shots är inget för
mig för det är något som jag ännu inte kan hantera.

I lördags så var vi på After i gamla stan. Kvällen började
bra och det var roligt men det slutade lite jobbigt.
Värst var det nog att det som hände kändes nästan som
hemma. Fast inte det värsta sorten. Men det var helt klart
ett minne för livet. Gårdagen var en sådan dag att man
nästan önskade sig livet ur en. Ont och bakis är fan ingen
najs kombination.

Jobb idag, får se när jag åker härifrån.
Sjuk har jag också blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0