Lies.

Jag håller på och förlorar mig själv, in i det svarta hålet. 
Min pappa har varit här, sen i tisdags. Det känns konstigt
att säga hej pappa, hejdå pappa. Jag hör hur falsk min röst
är när jag säger det. Jag kan inte ha den människan i mitt liv.
Jag funkar inte då, jag blir sne, jag blir konstig och när min syster
pratade om jul så knep det till. Vart ska jag vara i år ? Med min
familj ? Men tänk om pappa är där ? Eller med Martins familj ? Men tänk 
om jag bryter ihop och förstör mig ännu mer ?
Jag har inte firat jul med min familj sen jag var arton. Jag är snart tjugofyra.
Alltså, jag har inte firat jul med min familj på snart sex år. Min mamma
saknar mig, det gör hon alltid och jag saknar min mamma då. 
Fuck också, jag försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0