09:46

Då ringde min älskade bebis.
Han är inte direkt bebis nu, han
är ju hela sex år och han saknar mig..
"Vi har flyttat, det är ganska långt.
Jag saknar gamla huset".

Jag saknar honom, jag verkligen gör det.
Jag skulle verkligen göra allt för att han ska
bli min. Men än så länge går det inte ändra dna
så att ungen är min son och jag är hans mamma.
Men det vore ganska mysigt för han är världens bästa.

I vilket fall som helst så är det The Hills maraton på MTV
och jag är sjuk så jag kan ju sitta där, snora ner mig, vara
äckligtäcklig och hata omvärlden för dom är så friska och duktiga.
Nej men seriöst, ring mig om du vill göra något.
Tuss och Uran (PoK).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0