Cornpipe.

Senaste:
1.
Mening du sa: "Nej."
2. Person som du pratade med: Martin.
3. Du fick sms av: Angelica
4. Du kramade: Martin.

Idag:
5.
Kläder: Jeans, linne och kofta.
6. humör: Trött.

Imorgon:
7.
Är det: Lördag.
8. Planer: Umgås.

Favorit:
9.
Nummer: 13.
10. Färg: Röd
11. Årstid: Vår.

Frågor och svar:
12.
Saknar du någon? Ja
13. Humör för tillfället? Fortfarande trött.
14. Det första du gjorde imorse? Klädde på mig.
15. Vad åt du sist? Oxfilé med pommes.
16. Vad irreterar du dig på? Mig själv.
17. Vem tänker du på just nu? Ingen.
18. Tror du personen tänker på dig med? Det vet jag inte.
19. Vart reste du sist? Reste och reste. Åkte till Valder och Borlänge.
20. Vad gjorde du igårkväll? Umgicks och mös.
21. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma.
22. Ler du ofta? Ganska.
23. Välj en (kärlek,skönhet,kreativitet) ? Kärlek
24. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja.
25. I vems säng sov du inatt? Martins
26. Vilken färg har din tröja? Svart.

Sorg:
27.
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja.
28. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
29. Gråter du när du skadar dig? Nej.

Lycka:
30.
Är du en glad person? Ganska.
31. Vad gör dig glad? Musik och livet.
32. Önskar du att du vore lyckligare? Iland.
33. Kan musik göra dig glad? Jajamensan.

Kärlek:
34.
Har du någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ? Ja.
35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det ? Nästan alla gånger.
36. Har du en flick/pojkvän? Ja.
37. Är du nöjd? Japp.
38. Är du kär ? Ja

Hat:
39.
Vem hatar du verkligen? Hatar ingen men däremot ogillar falska människor.
40. Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha, nej.
41. Är du en mobbare ? Nej, men var.
42. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Japp!
43. Har du blivit sviken någon gång? Japp.

Skolan:
46.
Gillar du skolan? Oftast.
47. Värsta ämnet? Har ingen just nu.
48. Har du spytt i skolan nån gång? Japp, jag var full.
49. Är skolmaten god? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0