Det var skola idag.

Och det gick halvdant. Nu när jag vet att jag är godkänd på dessa kurser jag har
så blev jag lite förbannad. Jag har inte gjort något. Tro mig, jag är inte ens klar
med något alls och jag är godkänd. Varför ? Varför är jag ens godkänd ?
Jag går dit, skrattar och snackar shit och sen går jag hem. Så jävla roligt NOT!
Vi får se hur det går imorn. Börjar halv två och slutar fyra. Vi ska fortsätta hålla
på med OP-förstärkaren med Lasse. Mannen som skulle göra för att mitt liv
ska bli knas.

Nu ska jag gå och lägga mig, läsa några kap. av Vattenmelonen, skratta
och önska att Döden inte kommer och tar mig imorgon. Och kolla efter monster
som vanligt. Det är en vana för mig när jag sover själv. Vem vet, någon dag
så finns det monsters under min säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0