Dramatiken runt en boll.

Jag hoppades verkligen på Djurgården ikväll.
Det hade inte gjort något om det hade fortsatt varit 2-1 men det gör
så mycket mer när det är 3-1.. Grabbarna kämpar så hårt mot Bajen
men dom bara stannar upp, liksom fastnar i leran. I gyttjan, i dramatikens
våld. Av åskådare som kränker och knäcker folk. Av besvikelse...
Dom har förlorat mot Bajen två gånger det senaste gångerna.
Dock stod det noll jämnfört vad det står nu.  Men ja, under tiden
som jag hade skrivit det här så hann Bajen vinna.. Jag kan bara säga
grattis och till  Djurgården kan jag säga att Vi tar dom hårt bakifrån nästa gång.

Det andra laget var Korplaget. Pojkarna som jag tycker om.
Men det var en ganska orättvis men asbra match..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0