Min mun har gått i lås...

och mitt hjärta skriker efter någon att prata med.
Jag har verkligen ingen att prata med.
Jag går sönder, mitt hjärta går sönder.
Jag vet inte ens vem jag är längre.
Vad har hänt med mig ? Jag som aldrig
skulle göra vissa saker. Är jag dum som
säger "säg inget", är jag dum som förnekar
allt ? Förneka en vilja, min lust, mitt liv ?
Jag har en ny blogg. Där hela mitt liv läggs
framför främmande männsikors ansikte.
Så länge den inte finns bland dom som
jag känner, folk som inte känner mig som
ändå känner mig så är nästan allt okej.
Jag har öppnat låset i mitt hjärta och var beredda.
Det kommer att vara öppen, för er som inte känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0