I see you later.

För ungefär en timme sen drog Sara (Gotlandsfåret) hem
till Haninge, lite tråkigt måste jag nog säga eftersom det
var skönt att få träffa henne. Lite öl, kedjerökning och ja, prat!
Vi måste synas igen snart. Anchor nästa gång kanske ?

Jag är ganska nervös om jag kommer in på kurserna eller inte.
För om det inte skulle bli så så skulle det mesta av mina planer
för nästa år gå åt helvete. För jag ska komma in på lärarhögskolan.
Det är i princip ett måste.. Jag orkar inte jobba då och då och att
ta ett heltidsjobb på städfirman skulle vara ännu jobbigare eftersom
jag har redan problem nog med ryggen min.
I vilket fall som helst så ska jag leta efter lite ragg.
Inte sådant ragg men med ragg för sällskap.
Ni fattar va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0