If you were born in the sixties, darl.

Jag är inne på min underbara period med smärta
och tunga andetag och steg denna vecka. Plus sidan
på det hela är ju självklart P-piller. Har varit jobbiga veckor
utan dessa underverk men vi får se. Jag började till slut
kontrollera mina sötintag så jag kan gå ner lite mer.
Jag får hoppas att mina piller inte fixar några extra kilon.
Det brukar det inte göra. Men jag vill inte få tillbaka de fem
kg som jag har gått ner i.. Men räkna med lite halvdeppiga
och poesi-aktiga inlägg, det är ju ändå dom ni tycker om.
Kanske lite mer trevliga bilder haha?..

Dagen to-do-list är möte halv två och sedanen lång färd
till min Honeybunny. Varför kom du idag, varför inte imorn ?
Det är fredag imorn också, med andra ord. Bolaget!
Äntligen får jag gå dit och handla åt mig själv för en gångs
skull. Det var ett bra tag sen. Newcastle och kanske lite vin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0