Well, it's not the best day for us.

Nej, min dag har verkligen inte gått bra vilket jag borde förstått
för varenda jävla mensdag är totalt jäkla värdelösa. Det är dom
dagarna då jag ska sitta inlåst inne på mitt rum och må illa, gråta,
hata världen och verkligen avsky mig själv som jag brukar göra.
Men nopenej, möte och Honeybunny. Jag gick på helt fel möte
och det blev lite jobbigt mellan mig och Honey för jag kräver
så sjukt mycket jävla uppmärksamhet när det är första mensdagen
och inte hade han tid för det. Dock så blev kvällen ganska bra faktiskt.
Jag och mor åkte till Hågelby och checkade till dansmänniskorna.
Det var faktiskt väldigt intressant att se hur alla människorna dansade
samma dans men på olika sätt.

Men den senare kvällstiden har spenderats med två ytterligare filmer.
Systrar i jeans 2 och Forgetting Sarah Marshall. Jag gillade den sistnämda
ganska mycket trots det mesta nakenhet. Men jag diggar Jason Segel, speciellt
i How I met your mother (som btw har premiär för femte säsongen 21/9 YEY)..
Mer film på g då!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0