When do my dreams come true ?..

Jag är en av många, troligen miljoner, som vill självklart
bli känd. Självklart på många sätt och vis. Jag vill komma
någonstans med rösten jag bär, för tro det eller ej, den är
faktiskt najs. Jag vill bli journalist, men inte för vilket tidning
som helst. Så länge det handlar om musik så är det chill.
Tyvärr så kan jag inte skriva tusen ord på varför jag älskar
Rolling Stones. För, come on, dom är The Rolling Stones.
Ett sjukt bra band sen 1963! Vad mer behöver man säga ?
Jag börjar känna mig allt mer och mer utanför i detta samhälle.
Jag lever i helt fel tid, jag lever knappt. Jag känner mig ganska
tragisk men jävligt filosofiskt idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0