I will hunt you down and kick your beautiful ass.

Jag är inte lika pissed of längre. Börjar bli sådär
halvt kreativ igen. Funtar fortfarande på en massa
saker. Mest över imorn. Om jag ska vara hemma
eller hemma hos Martin. Jag vill vara här, sova i min
säng, med världens bästa duntäcke och sällskap.
Men jag vill ändå vara i Tullinge men det skulle
vara jobbigt för nu kommer han inte vara ensam
hemma längre. Men jag är ändå pissed of för
han har lämnat mig ensam i en hel vecka igen.
Visserligen så var det min idé men ändå.
Han har varit duktig när det gäller mens alltså.
Första mensdagen är ALLTID det värsta dagen
och han har lyckats med att vara upptagen varenda gång.
Jävla fitta! Haha, nu börjar jag bli sur igen.
Chilla Annie, chilla! Fast det är ändå rätt så skönt
att vara lite nere, har varit för glad de senaste veckorna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0