Jag vill..

Jag har skissat lite på min kommande tatuering.
För det första, om det blir så som jag vill så kommer
det att kosta asmycket, nästan för mycket med tanke
på hur jag vill ha den och så mycket pengar har jag inte.
Men det skulle vara så grymt fint att ha den där jag vill ha den.
Se hur den slingrar sig, hur den smetar ut sig på kroppen min.
Antingen det eller så kan det möjligtvis bli en liten sheten text från
en av mina favoritlåtar. Haha, jag och musiken är i princip bästa vänner.
På listan imorn efter det jobbiga så står det samtal och hårfärgning.
Man börjar se min underbara blonda utväxt och det är så fult!
Jag vill ha min slingersvans idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0