Sommarnatt.

Jag har börjat tänka mer och mer om ålderdom.
Att jag fyller tjugotvå nu i december och hur fast
jag är i denna plats. Hur jobbigt det känns att veta
att snart så är jag tjugotvå. Innan så var det alltid
att jag skulle dö innan jag blev tjugofem. Jag har alltså
tre år kvar dagen d kommer. Men jag har fått en massa
problem. Vänner, familj, Honeybunny. Jag är fortfarande
inställd på att dö ung. Det har alltid varit så, iaf sen jag var nio.
Så, hur gör man ?.. Jag vill inte dö men jag har ingen plats
här i världen. För mycket människor, för mycket gnäll.
Det dör nog ut snart..

Kommentarer
Postat av: Malin

Aldrig att du får dö ung och vacker. Vem ska jag då sitta på pensionatet och dreggla efter Robert P med?

2009-07-05 @ 11:45:32
URL: http://charitable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0