Torsdag - Fredag

Denna dag har spenderats med jobb och promenad med Pedro!
Jobbet var chill, behövde knappt göra något. Det var ganska skönt.
Men trots allt så är jag helt slut. Så slut att jag ligger nog till sängs innan
tio.. Måste ändå gå och lägga mig tidigt för jag måste upp fem.
Göra mig iordning, äta något och sedan dra till kontoret inne i stan
för mer jävla pissjobb. Jag undrar vad detta ställe är för något. Är ju ganska
van vid hbt-people! Dom är så söta!!

Utgång imorn ? Jag hoppas iaf på det. Det var ett tag sen jag hade klackar
på mig och dansade och drack och rökte och fyllekäka och åka hem och
vara extremt fyllekåt. Jag behöver verkligen sex just nu. Det vore ganska skönt
att vakna upp dagen efter och känna lite smärta men ändå var otroligt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0