Bored.

Jag är trött, jag är yr, jag är feber.
Het som fan, kall som en fisk.
Men uttråkad, det är det vad jag är.

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem var den sista du träffade? Honey.
3. Hur lång är du? 170.
4. Vilken var den senaste film du sett? Rock Star.
5. Vem ringde du senast? Honey.
6. Ditt senaste sms och till vem? Kommer inte ihåg.
7. Vad är helgens planer? Städa och umgås.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?Sms, jag är blyg och jag vill inte verka efterhängsen heller.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma?För fem min sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Dom är lite mörka nu.
12. När vaknade du idag? Halv ett.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Säng.
15. Vilken plats föredrar du minst? Stan, föredrar mörker och skog just nu.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I vinden.
17. Vad skrämde dig som barn? Mycket.
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma.
19. Vad för vinylskivor har du? Massa olika, mest rock.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Just nu både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan kläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Sover på två men har runt åtta nio ?..
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på någon? Inte vad jag vet.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Jag är det med nya människor, men jag är ganska blyg av mig.
27. Vilken är din favoritglass? Jag vet inte.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara.
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Går an.
31. Vad dricker du till frukost? Te.
32. Sover du på någon särskild sida? Sover mest närmast kanten.
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Älskar.
35. Är du en beroendemänniska? Ibland.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Nån dag fast folk ha barnbarn nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, böcker och mat.
42. Äger du dyra smycken? Ja
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Snus.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog vara min papa.
46. Välj ett ärr på din kropp? Stjärnan på ryggen.
47. Vad har du för ringsignal? Kräkas med Lillasyster.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja.
49. Flirtar du mycket? Ja.
50. Vart togs din profilbild? Hemma.
51. Kan du byta olja på bilen? Nja.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? New Moon, läser eclipse nu.
54. Läser du dagstidningen? När jag har tid och om vi har.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Har hänt.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rock klassiker.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Meningar.
59. När var du i kyrkan senast? För två veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0