Projekt "Var dig själv".

Det var ett tag sen jag hade ett sådan projekt.
Att vara mig själv inför folk, bland folk och mig själv.
Men jag kan inte direkt fixa allt det här förns jag har
fixat mig själv. Jag har stannat. Mitt i alltihopa.
Det är kaos överallt men jag står bara kvar där och
är någon annan. Jag måste ut, ut i världen innan jag kan
bli mig själv. Jag är bara glad över att jag kom på vad jag
egentligen vill bli. För ja, jag skulle vara bäst på det.

Jag har upptäckt hur böcker får mig att må.
Efter ha läst till kap. 8 i eclipse så känner jag
mig nere, det känns som om allt i dessa böcker
har hänt. Alla dessa känslor jag får har en gång i
tiden varit där som ibland kan vara där. Att inte ge
efter, att kämpa för något. Jag har börjat tappa kontrollen.
Jag måste åka iväg nånstans. Ut och utveckla.
Att man kommer på dessa saker så snabbt är
en underbar sak som kan hända en människa.
Vägra undertrycka känslorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0