1 veckan & fem dagar sen.

Så längesen var det och det lär ju bli lite hackigt med inlägg då och då.
Små lama uppdateringar om livet jag lever och hatkärlek för vissa saker.
Vi har iaf fått en ny lärare och jag fattade aldrig varför dom inte tog in honom
tidigare. Visst, han är gammal och lite seg och pratar långsamt men han
bryr sig verkligen om vad folk gör. Utan honom så hade jag aldrig gjort
ritningen för fram och back. Jag hade nog fortsatt varit omotiverad och seg.
Men jag börjar gilla det här och det är inte illa med tanke på min mens är
på g här. Haha, har haft pms hela dagen, alltid lika kul!..
Nu ska jag lägga mig ner och läsa en bok.

Grattis älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0