Jag fick en rädsla.

Eller rädsla och rädsla. Numera kallar jag den för fobi för
det är ändå något som jag är allra mest rädd över..
Rädslan över att bli en sådan mamma som bara pratar om
barnen, hur mycket dom åt igår och gå ut på promenader
med alla andra mammor och prata om kiss och bajs och
sen gå hem igen. Jag bryr mig inte så super mycket om
barn. Jag bryr mig mer om "min" unge eftersom jag är
på sätt och vis hans "mamma". Fast det är väldigt sällan vi
ses och det är super tråkigt men ändå..

Jag vill inte bli som alla andra mammor och låta mitt liv
kretsa enbart åt barnen. Ser ni hur mycket man kommer
på när man dansar en stund till Janis och Lily.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0