Ledighet = ångest.

Jag har en viss ångest för denna vecka och nästa vecka.
Två lediga veckor. Nästa vecka så ska vi till Finland och gå på
begravning. Den här vecka är bara för att min lärare vill inte att
jag ska vara i skolan för jag skulle bara tappa koncentrationen
bara för att mormor är död. Så nu mina damer och herrar...
Jag är GLAD för att mormor är död. Hon förtjänade döden.
Jag sörjer inte, jag gråter inte, jag känner inte en viss tomhet.
Jag är glad, jag är lycklig. Jag mår bra och jag är ingen hemsk
människa för det. För vi föds och vi dör, så har det alltid varit.
Jag kommer att sörja när min mamma dör men jag skulle inte
vara alltför olycklig. För min mamma förtjänar döden hon också.
För det livet hon har levt så förtjänar hon verkligen det.
Men shitsamma. Jag har iaf ångest för ledigheten eller jag kanske
har dåligt samvete för att jag inte sa nej till ledigheten ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0