Chasing away the dust bunnies..

När jag kommer hem, från Martin alltså, så ska jag tända
ljus, lyssna på The Baseballs och annat rockabillyshitt och
dansa i ljusskenet och vara så jävla snygg.

Jag längtar efter löningen, jag vill ha mina pengar för september
som jag inte fick för att klara november, men nu kan jag leva
på det under december, då en nyårsklänning ska inköpas och
sexårsdagen ska det mysas till och så måste man inhandla julmaten
för julen firas ju här, hos Martin, med Martin och ingen annan.
Jag hoppas att jag kommer över julen snart..

Jag fyller 22 snart också. Tjugotvå, tjugoandra december.
På en Tisdag. HA!


Kommentarer
Postat av: malin

Det låter alldeles perfekt my friends!

2009-11-24 @ 10:05:08
URL: http://charitable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0