Days.

Det är dagar kvar tills mönstringen, det är flera dagar kvar tillsex års dagen,
det är dagar kvar tills alkoholen ska in i kroppen min igen, det hundra år kvar
tills jag få känna dig.

Nej men jag är lätt uttråkad.
Pojkarna sitter och spelar xbox
och jag lallar mig runt facebook.
Snart, mina vänner, snart är det
dags för premiären av New Moon.
Det innebär om tre-fyra veckor
så sitter jag biomörkret med nördarna
och för att se och älska filmen.
Eventuellt sitta och irritera mig på
saker som dom inte tog med.
Shitsamma, nu ska jag faca mer.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag och Josie tycker att vi ser den tillsammans. Runt löning så där?

2009-11-18 @ 09:05:46
URL: http://charitable.blogg.se/
Postat av: malin

Jo men det är precis det som jag också vill. Vänta tills alla fjortisar har sett den. Dvs strax efter löning eller så. Utgång vore finfint, åker ju till thailand 9 dec men innan dess tycker jag vi ska hinna med det!

2009-11-18 @ 21:06:46
URL: http://charitable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0