I owe me one.

När jag känner mig tjock, äcklig och ful så klär jag av mig
kläder och ställer mig framför spegeln (inte alltid dock)
och älskar min kropp, jag verkligen älskar min nakna kropp.
Jag känner mig mer bekväm och på sätt och vis snyggast
i hela världen. Det finns inga underkläder som ger mig
"kärlekshandtagen", det finns inga tröjor som får mig
att se tjock och blä ut. Jag älskar mig själv när jag är
naken!..

Jag hade även sex igår, två gånger, bra sex var det också.
Första gången fick mig att bli underbart yr, fick mig att må
illa och jag ville bara svimma (så jävla underbart).
Andra gången var lite segt i början men en liten av
mitt sexgalna jag kom fram (JAG HAR SAKNAT DIG, ANNELIE!!).
Lyckan ler mot mig idag!

Nu ska jag göra klart läxorna och sedan gå och bli
lite småpryd och blyg..

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Shit. Sex är så jävla bra.

2009-10-27 @ 21:19:31
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0