Burn the flowers, give me a slap on the ass.

Jag måste spara pengar, pengarpengarpengarpengar.
Det är bara ett under att jag lever. Visserligen så bor
jag fortfarande hemma hos mamma men jag måste
lära mig att kontrollera vart alla pengar går till.
Mat, kaffe och cigaretter. Prio nummer ett är självklart
cigg men eftersom jag har jobbat mycket denna månad
så har jag köpt kaffe på prellan i centralen, dels för att
deras kaffe äger och dels för att jag blir så flummig
av allt liv i centralen. Alla stressar sig fram och är helt blä.
Jag går lugnt, jag njuter av att veta att trots att jag är en
lokalvårdare så har jag världens bästa jobb.
Men kaffe, kaffekaffekaffe. Jag älskar kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0