For four days ago, i kissed a monkey.

Jag har varken ork eller lust med något just nu men jag
ska snart ge mig iväg till Angie för film och det. Mys!
Så vi kör en snabb genomgång om vad denna helg
hade att erbjuda..

Fredag; kalas, fest, vadsomhelst. Jag kom hem med
smak av spya och urblåst minne.
Lördag; Recovering!!!! Sov bort det mesta av dagen.
Honey kom hem från kryssning och det var mös.
Söndag; Fika hos familjen Friberg. Honeys faster hade
fyllt år så det var fika och prat. Det var faktiskt kul
att träffa de mesta av människorna. Som alltid!

Nu ska äckliga jag gå och sätta på mig strumpor
och kanske en tröja till. Jag är grymt trash idag!
Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0