Location, location, location..

Jag har tänkt på en jävla massa saker idag.
Som t.ex. varför luktar gamla människor
avföring/död/sjukhus ? Jag verkligen ogillar
deras doft, för det verkligen sätter sig in i kläderna
man bar och och näsan, hjärnan, överallt.
Totalt meningslöst inlägg. Men shitsamma.
Jag tänkte även på ärlighet, att man ska vara
ärlig mot sig själv, mot alla andra. Jag vill vara ärlig
mot er också, men rädslan över att vara personen
som man tycker synd om är förjävla jobbigt.
Just nu så vill jag ha en vän som jag kan bara ösa
shiten jag har inom mig efter ex antal glas vin..
Har du mitt nummer ? RING!!! Jag vill verkligen bli av
med allt..

Kommentarer
Postat av: malin

Jag vill också bli av med sådant. Smsade nyss Sandra för att höra hur hon skulle göra och om hon verkligen kunde göra något imorgon. Annars gör jag dig mer än gärna sällskap imorgon. Skitsnacket behövs just nu.

2009-09-03 @ 14:40:32
URL: http://charitable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0