Oh fuck, i'm stuck with you.

Jag är trött, sliten, seg, äcklig och ful idag.
Eller nja, inte ful direkt. Jag har mina fina
lockar som dyker alltid upp dagen efter dusch.
Dubbelmoraliska bitterfitta. Jag är tydligen
sympatibakis också. Huvudvärken och illamåendet
tar halvt kol på mig som vanligt. Med andra ord
jag har spenderat en hel söndag här på sängen
utan att göra något vettigt direkt. Mysigt värre!

Snart kommer Filip hit och grabbarna ska köra sitt
Fifa och röka och äta chips. Jag vill ha chipspåsen.
Det är grillchips. Jag älskar grillchips. Känner
mig ganska död och sorglig idag. Ska fortsätta
med det fast med lite dataspel. Build-a-lot 3.
HELL YEAH...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0