Perfect tunes.

Fem trevliga sanningar om mig, varsågod.

1. Jag var runt nio-tio då jag förfalskade min mammas
underskrift bara för att få en spruta mot diverse
sjukdomar.

2. Jag har inte haft mitt naturliga hårfärg på 10 år.
Men jag vet med all säkerhet att det mörktblondt som
är den naturliga hårfägen och att jag passar i diverse hårfäger.

3. Jag är helt klart världens sämsta personen på att höra av mig
till folk, har alltid gjort och kommer alltid att göra det. Det också en
anledning till att jag inte tar upp kontakten igen för jag skäms!

4. Jag samlar på cigarettpaket av någon underlig anledning.
Dock slänger jag shiten när jag finner dom igen.

5. Musik älskar jag, det gör vi alla. Men jag är en allätare
trots att jag stenhårt står på rocksidan. 




POP GOES MY HEART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0