The need.

Jag ringde pappa när jag kom till Hålvägen.
Han bor ju bara några meter från busshållplatsen.
Jag fick en plötsligt behov av min egen pappa.
Samtidigt som jag var förbannad på honom alltså.
Nog med att jag är förstörd, det är okej.
Men att lillebror knarkar och fan vet allt så
blir det för mycket. Dude, jag vet att du gör det.
Men pappa svarade inte, vilket jag kan förstå eftersom
han ska upp tidigt och jobba och jag orkar inte
vara arg på honom så allting kommer att glömmas bort.
Men jag behöver en pappa, min pappa och det suger
pungröv. För jag vill inte börja älska honom för mycket
igen. För då är jag där nere och risken finns att jag inte orkar
denna gång.

Kommentarer
Postat av: malin

<3

2010-04-20 @ 09:56:19
URL: http://charitable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0