She brings me the music.

Dag 1 – Presentera mig själv.



Jag har miljoner av drömmar men vet inte vart jag ska börja.
Jag har ett liv, som gör mig glad men samtidigt så är även han
jobbig. Jag har världens bästa mamma, underbara syskon
och en fucked up bakgrund. Jag kan andas när musiken finns,
jag är inte rädd för världen när poesin flyter igenom mig.
Och jag saknar konst, min kreativa sida. Jag har awesome vänner
som får mig att skratta, som får mig att njuta av livet.
Förr i tiden så bytte jag hårfärg när jag kände för det.
Numera är det lugnt, numera är jag blond men vi får se hur
länge det håller.

Bästa album för denna vecka är självklart Bon Ivers For Emma, forever ago.
Det är detta album som håller mig still just nu.

Kommentarer
Postat av: Adeline

annie!! det är mitt favorit album just nu också!!!! du anar inte hur mycket jag lyssnar på den skivan.



<3

2011-04-08 @ 00:34:49
URL: http://pepsilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0