When the lights go out.

Dag 3 – Mina föräldrar.

Jag har världens bästa mamma.
Hon är på sätt och vis min bästa vän.
Det är henne jag går till när jag känner
att slutet är nära och jag behöver bli av med
allt jag har inne i mig. Hon har hjälpt mig med
allt som min själ och hjärta har något att göra med.
När, än i dag, min pappa spökar och jag känner att
jag behöver min pappa så går jag till henne och hon
påminner mig vilket jävla shitstövel han är.
Ja, min pappa lever men inte i mitt liv.
Han bor en tio minuter ifrån, han jobbade
i närheten där jag jobbade. Jag har sagt att
jag kan inte leva förns människan är död.
När det blir vet jag inte.

Men i vilket fall som helst är min madre den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0