Live fast, die young.

1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtitlen som svar på frågan
4. Fuska inte!

1. Hur mår du idag?
Forever young (youth group).
2. Kommer du komma långt i livet?
Creature fear (bon iver).
3. Hur ser dina vänner dig?
Silvia (miike snow)
4. Kommer du gifta dig?
Maybe (n.e.r.d).
5. Vad är ditt livs themesong?
Falling down (muse).
6. Vad är ditt livs historia?
Greek style (gold panda).
7. Hur är skolan för dig?
London calling (the clash).
8. Hur kan du komma framåt i livet?
Ain't too proud to beg (the rolling stones).
9. Hur kommer imorgon vara?
Heartbeat (annie).
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Heartbeats (josé gonzalez)
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Dance dance dance (lykke li).
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Gravity (embrace).
13. Hur är det med ditt liv?
Gravitation (kent).
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Sweet dispostion (temper tramp).
15. Hur ser världen på dig?
San Francisco (brett dennen).
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Undisclosed desires (muse).
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Always and never (coheed and cambria).
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Quiet heart (kent).
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Hold the line (toto)
20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Truth (sophie zelmani).
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Hold on (tom waits).
22. Hur kan jag göra mig själv glad?
She's only happy in the sun (ben harper)
23. Kommer jag någonsin ha barn?
Start a fire (black lab)
24. Vad är några tips till mig?
Shelley (håkan hellström).
25. Hur kommer jag bli igenkänd?
You (glasvegas)
26. Vad är min danssång?
You (gold panda).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0