That's amore!

Trots morgonen som var lite jobbigt så har dagen flytit på. 
Upptäckt en massa blåmärken från allt kalas i helgen och
jag förstår inte hur jag har lyckats med blåmärken på bröstet!
Det är ett stort "WTF" är det här ? Det kan möjligtvis vara från
de gångerna jag hoppade upp på nåns rygg och dansade. 
Ååh, Dubliner vad du ställer till! Du gör mig för lycklig. 

Men i vilket fall som helst, jag jobbade, jag kom försent. 
Jag var klar med lastningen redan kvart över sex. Två timmar
kvar innan hemgång och jag sitter där, på min truck och bara lallar. 
Fast ibland så körde jag runt och kollade hur grabbarna hade det. 
Hjälpte dom, skrattade lite, åkte hem och nu. Nu sitter jag och pluggar. 
Till det har vi Dean Martin och låten som peppade mig var That's Amore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0